Godt inne i uke 3 av sukkerstoppen.
Det går veldig greit, føler et sug etter sjokolade og godis iblant. Har vært igjennom to navnefester så langt, men det har ikke vært noe vanskelig da jeg ikke er kjempefan av kaker.
Jeg har dog spist sukker til middag 3 ganger, to ganger med pannekaker og en gang rabarbradessert fra Laksen.
Godt fornøyd så langt, kiloene holder seg rimelig stabile, kanskje noe ned.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar