søndag 4. april 2010

Sukkerstopp!!

Nå går påsken mot slutten og jeg skal fra i dag mandag 5 april sjekke ut om jeg klarer å holde meg unna sukker og sukkerholdige varer i en måned fram i tid. Dette har jeg aldri klart før og tror vel ikke det går denne gangen heller, spesielt siden jeg er hjemme med Synne og drikker kaffe med gode naboer titt og ofte.
Fett står ikke på agendaen denne gangen, men jeg her troen på at sukker er værstingen!

Jeg antar følgende sjanse for at jeg skal klare det:
1 dag - 95%
2 dager - 90%
1 uke - 50%
2 uker - 20%
3 uker - 10%
4 uker - 5%

Dvs trua er ikke tilstede, men dette er første gangen en slik plan blir offentliggjort, så det kan hende det hjelper.  Noen unntak på regelen mot sukker blir det: Middag, der spiser jeg det som kommer, skal vi ha grøt, spiser jeg denne med sukker på. Jeg melder tilbake hvordan dette går.

Når det gjelder testingen av byens områder har det blitt et opphold pga sykdom og påske, men nå som snøen har forsvunnet og barna er friske blir det nye turer med Synne i ukene som kommer.

1 kommentar:

  1. Lykke til.
    Sigmund tror du sprekker om 3 uker, Trude tror du holder 3 dager.

    SvarSlett